close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

5 עקרונות לבחירת חדר ילדים

מערכת שורשכה כסליו, תשעז25/12/2016

חדר הילדים הוא סביבת המחיה של הילד: כאן הוא משחק, מתאמן על כתיבה, מארח חברים וכמובן נח- איך תבחרו את החדר הנכון?

תגיות:
חדר ילדים האס
צילום: יח"צ החברה

חדר הילדים הוא סביבת המחיה של הילד: כאן הוא משחק, מתאמן על כתיבה, מארח חברים וכמובן נח. יש הרבה מאוד עיצובים של חדרי ילדים במגוון סגנונות וצבעים כשניתן לחבר בין רהיטים ולייצר מראה אקלקטי במרחב או להפגיש בין רהיטים במראה אחיד המתמזגים בהרמוניה. בבואכם לבחור חדרי ילדים, חשוב לשים דגש על כמה פרמטרים חיוניים לבחירת ריהוט לחדר הילדים מהאלמנט הבריאותי דרך התאמה מקסימאלית לתנאי החלל ועד הקו העיצובי השולט.

העיקרון הבריאותי אנו באים במגע עם הריהוט ברמה היומיומית ולכן חשוב מאוד, במיוחד בעיצוב חדרי ילדים, לשים דגש על הפן הבריאותי של הרהיטים הנבחרים. רהיטים מעץ מלא עשויים מחומר טבעי ונושם שמשתבח עם השנים ונחשב לחומר עמיד עד מאוד. בנוסף, מחקרים רבים הצביעו על הקשר החיובי בין עץ מלא לתחושת רוגע בחדר. מלבד עץ מלא, יש להקפיד על רהיטים שחלקיהם מודבקים בדבקים שאינם בעלי כימיקלים רעילים ועל צבעים על בסיס מים וחומרים מינרליים נטולי סיבים ומתכות כבדות. אם הרהיט מצופה בלכה להשגת מראה חלק יותר, חשוב שהיא תהיה לכה ללא רעלים. מבחינה בטיחותית, אפשר לקבע את הארונות לקיר ולוודא יציבות של המיטה ויתר הרהיטים, מגירות לא רופפות וכדומה.

עיקרון ההתאמה האישית בעת הבחירה ברהיטים לחדר ילדים יש להגיע לאולם התצוגה מצוידים במידות המדויקות של החדר, כדי שהרהיטים יתאימו למרחב. מומלץ אפילו לשרטט סקיצה של החדר ולציין פתחים כמו דלתות, חלונות, שקעים ועוד אלמנטים שמשפיעים על סידור הרהיטים העתידי בחדר. בחללים קטנים יחסית כדאי להימנע מרהיטים מאסיביים דוגמת מיטה וחצי או ארונות גדולים במיוחד ובכל מקרה, לחשוב על המרווח המשוער בין הרהיטים כדי לאפשר חופש תנועה במרחב.

העיקרון העיצובי ישנם חדרים בקונספטים שונים מחדר רטרו, דרך חדר בסגנון אורבני מודרני, חדרי ילדים במראה כפרי פרובאנס, שמאוכלס בין היתר על ידי שולחן כתיבה בעל רגליים מגולפות- כפי שרואים בקטלוג הזה או מיטה עם רקמת קפיטונאז' ועיטורים של אבנים נוצצות.   העיקרון הצבעוני היצע העיצובים המגוון מאפשר לכם לבחור את העיצוב המוביל של חדר הילדים אך גם את הצבע של הרהיטים – ניתן להחליט אם לבחור רהיטים בעלי עיצוב בגוון אחיד או רהיטים בצבעוניות מגוונת שיוצרים קונטרסט במרחב. ההמלצה היא להעדיף גוונים בהירים קלאסיים שמלבד שמייצרים אווירה שלווה נחשבים קלאסיים ועל זמני. את הטאץ' הצבעוני אפשר להוסיף לחדרים בהירים באמצעות מוצרי טקסטיל כגון וילונות, שטיחים ומצעים. העיקרון הפרקטי באופן טבעי, חדרי ילדים נוטים להתבלגן ולכן חשוב מאוד להצטייד מראש בפתרונות אחסון פרקטיים ויפים כאחד. יש הרבה מאוד סוגים של פתרונות אחסון לחדרי ילדים משידות מולטימדיה דרך כוורות מודולאריות לתלייה ומדפים שחוסכים שטח רצפה. כמו כן, תוכלו לבחור רהיטים המגיעים עם פתרונות אחסון בגוף הרהיט כמו שולחנות כתיבה עם מגירות, מיטות עם מגירות או מידוף פנימי בגב המיטה.

המאמר בחסות רשת האוס אין המתמחה בעיצוב וייצור חדרי ילדים מחומרים טבעיים ועץ מלא

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה